• 8.609.054 stemmen

Met onder meer: Pat Cardi, Rosie Holotik en John Niland

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Twisted Brain

"There is something evil out there... Possessed by a force that doesn't belong to this world - and it's going to kill me!"

Vernon Potts is een sullige student die in zijn vrije tijd experimenten bedenkt en uitvoert. Voor zijn nieuwste proef wil hij zijn cavia in een bloeddorstig monster veranderen. Het experiment slaagt, maar als Vernon gepest wordt door zijn klasgenoten, slaat hij aan het moorden. Helaas blijkt Vernon zelf ook besmet te zijn met het serum en verandert in een akelig monster.

Vernon Potts

brucecampbell

Leuke poster!

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Deze film komt in augustus 2010 uit op DVD in de States.

Amazon.com: Horror High: 35th Anniversary Edition (Coll Ltd):…

avatar van wendyvortex

wendyvortex

Uit de "Horrible Horrors Collection" en best zeer vermakelijk, ondanks het feit dat we helaas geen killer-cavia in actie zien.

De onpopulaire nerd zelf wel in Jekyll & Hyde-actie, niet zo'n hele hoge bodycount, maar de kills zelf zijn prima gedaan, plot en acteerwerk houden de film gedurende de speelduur prima overeind.

avatar van perceived

perceived

Leuk.

Sympathiek trashy seventies horrortje dat lekker wegkeek. Best een sfeervolle soundtrack ook die me een beetje aan Goblin deed denken. Voor een filmpje van dit kaliber is alles op een behoorlijk niveau en daarmee toch wel een kleine klassieker. 6.5/10*

avatar van Basto

Basto

Komt in mei uit op blu ray bij Vinegar Syndrome.

avatar van Basto

Basto

Shocktober #14

Vrij absurde en abominabele Jekyll & Hyde variant. De school nerd wordt gepest en neemt Na het drinken van een eigen brouwsel wraak. Het is vooral een saAi gebeuren. Spaarzame ‘hoogtepunten’ zijn de vrij bloederige moorden en de bij vlagen overdreven luide 70’s soundtrack.