Ce Qu'il Reste de Nous (2004)

Alternatieve titel: What Remains of Us

Canada
Documentaire

geregisseerd door Hugo Latulippe en François Prévost
met de stem van Kalsang Dolma en Dalai Lama

Een Tibetaanse vrouw met de Canadese nationaliteit reist naar haar vaderland met een videobericht van Zijne Heiligheid de 14de Dalai Lama, om het over te brengen aan het Tibetaanse volk, dat al sinds 1950 onderdrukt wordt. De meeste van hen hebben hun geestelijke leider nog nooit gezien of gehoord. Hun reacties zijn zeer emotioneel en verontrustend. De Canadees-Tibetaanse vrouw met haar bescheiden videoapparatuur reist naar alle uithoeken van het land om het Woord te verspreiden en het geloof te sterken.

kappeuter (moderator)
Deze film kreeg een hoge waardering op IDFA 2004 (6e plaats in publieksenquete).

De film staat dubbel op imdb:

De recommendations bij beide pagina's verwijzen naar elkaar.