Heart of the Storm (2004)

Drama / Thriller

geregisseerd door Charles Wilkinson
met Melissa Gilbert, Marcus Lyle Brown en Thomas Cavanagh

Drie gevaarlijke gevangenen ontsnappen uit de gevangenis. Een zware storm dwarsboomt hun plannen om te vluchten. Daarop gijzelen ze Cassie Broadbeck en haar twee dochters in hun huis. Zij stonden op het punt te verhuizen nadat Cassie was gescheiden van Wayne Broadbeck, een lokale brandweerman.

avatar van DragQueen
Redelijk filmpje, waarvan het verhaaltje slap te noemen is. het acteerwerk laat ook te wensen over. en het ziet er bij vlagen allemaal een beetje nep uit. geen hoogstaande prent, naar mijn mening. en je hebt niks gemist als je deze niet gezien hebt. voor de moeite 1,5 sterren.

Inderdaad een redelijke film, meer niet.