Love Has Many Faces (1965)

geregisseerd door Alexander Singer
met Lana Turner, Cliff Robertson en Stefanie Powers

Kit Jordan is een rijke vrouw van middelbare leeftijd. Ze houdt van aantrekkelijke mannen en vindt het niet erg om voor hun gezelschap te betalen. Ze is getrouwd met Pete, een gigolo. Geen van beiden vindt trouw in een relatie belangrijk. Op een dag spoelt er een lijk aan op het strand. Later blijkt dat de overleden man een relatie had met Kit. Kit en haar man worden verdacht van de moord. Ondertussen arriveert de zus van het slachtoffer in de stad. De zaak wordt wel heel ingewikkeld wanneer zij verliefd wordt op Pete.