Mistress (1992)

Komedie / Drama

geregisseerd door Barry Primus
met Danny Aiello, Martin Landau en Robert De Niro

Een scenarioschrijver heeft nog een oud script liggen en wordt op een dag gelezen door een producent, die probeert geld binnen te halen. Maar het blijkt dat elke geldbron een maitresse heeft die ze in de film willen hebben. De screenwriter wordt gedwongen zijn script aan te passen totdat hij ziet dat er niks is overgebleven van zijn oorspronkelijke ideeën.

gekocht voor 1 euro in de carrefour

ik ook

Ik heb hem gezien.
Deze film is net zoveel waard als wat ik ervoor betaald heb!
Zonde van al dat talent.

avatar van Jack Sparrow
Toch wel een aardig filmpje met hier en daar enkele leuke scenes. Het is een verhaal van niks maar door enkele leuke scenes toch enigzins te pruimen. (robert de niro is wel hilarisch)

2,5 ster

Zeer slechte film.Wat De Niro hier in doet snap ik toch niet.Een deftig einde is er niet.Dan de hele film is gewoon saai en verhaal is gewoon weg niks waard.Echt geen aanrader en ook slecht geacteerd vind ik.
1 ster

Dit is een van de slechtse films die ik ooit heb gezien. Ondanks de toch goede cast. Maar die kunnen de film ook niet redden. Gelukkig heeft deze film me maar 1 € gekost, en eigenlijk is dat nog teveel voor zulke rommel.

avatar van thomzi50
Erg weinig positiviteit hier, ik moest nog één film zodat ik er vijf voor vijf euro kon kopen dus koos ik maar blind voor deze, wegens de Niro.
De tagline belooft in ieder geval al veel goeds :
The director had a vision.
The produers all had girlfriends.

Pure
thomzi50 schreef:

Zelfde hier Deze dvd zou wel eens stof kunnen gaan happen...

avatar van Mescaline
Niet de beste film.. maar voor een euro zeker ook niet slecht!(Het woord comedy hadden ze wel weg kunnen laten..)
Robert de niro acteerd zoals we van hem gewend zijn.. jammer dat hij maar in weinig scenens tezien is..
Ook de rest van de acteurs acteerde lang niet slecht..
Verhaal is simpel en erg standaard.. maar door de degelijke acteurs is het toch een film die kijkbaar is.. het einde is daarin tegen weer wat minder.. hadden ze meer mee kunnen doen is jammer.. liever een happy end dan een onduidelijk einde..
3 sterren voor het redelijke verhaal en de degelijke acteurs!

avatar van Down_By_Law
Een film die aardig begint, maar na zo'n 30 minuten helemaal inzakt. Het leek onmogelijk, maar De Niro speelt hier ondermaats (maar ook weer niet slecht). Robert Wuhl speelt ook niet goed, en dat is zo erg omdat hij de hele film moet dragen. Verder is vrijwel elke 'grap' mislukt, en het script is een rommeltje. Alleen Martin Landau is uitstekend, en Christopher Walken heeft een leuke gastrol. Geen aanrader.

avatar van ella9084
leuk dat het zo'n 'kleine' film is, geen ingewikkelde plot, geen zijsprongen. Onderschat door de gem. kijker. Te veel gewend aan actie wellicht.

lezertje
Zeer mislukte komedie di op geen enkel punt grappig wil zijn. Het grootste probleem zit hem in het zwakke script, met personages die inconsequent handelen en daardoor geen moment geloofwaardig overkomen. Zelfs de aanwezigheid van Robert De Niro kan hier niets aan veranderen. Regisseur Barry Primus had beter het script door andere schrijvers dan hijzelf moeten laten beoordelen. Iets wat de protagonist in deze film ook weigerde. En op deze manier wordt het geheel wel heel erg autobiografisch, maar dan op het pijnlijke af.