Freedom Park (2004)

geregisseerd door Jon Artigo en Chad Meserve
met Tim Fields, Matt McDonald en Andrea Ajemian

David (Tim Fields) en Stephen (Matt McDonald) hebben een schuld van $500.000 bij Las Vegas maffiabaas "Tommy the Goat". Ze hebben een briljant plan nodig om dit geld bij elkaar te brengen voordat de hulpjes van Tommy hen komen opzoeken in Freedom Park, Massachussets. Eenmaal thuis teruggekeerd uit Vegas, starten ze een wedkantoor waar op sporten gegokt kan worden, voornamelijk baseball. De stad raakt in de ban van deze manier van gokken, gerund vanuit een ijscowagen, en het geld stroomt binnen. Maar dan komen Tommy's handlangers in het dorpje aan.