Evil Eyes (2004)

Horror

geregisseerd door Mark Atkins
met Adam Baldwin, Udo Kier en Jennifer Gates

Een scenarioschrijver wordt door een excentrieke producent ingehuurd om een script te schrijven over een meedogenloze seriemoordenaar. Hij moet allerlei manieren bedenken om de personages uit de film te laten sterven. Wat hij niet weet, is dat wat hij bedenkt ook gebeurt...

avatar van ML Webdesign
Is er iemand die deze film heeft gezien? ik ben van plan deze film aan te schaffen.

avatar van Vascago
Een film van The Asylum met een budget van ongeveer 1 miljoen volgens ImdB. Als ik die films van hun normaal kijk zou ik denken dat ze niet meer dan 25000 per film te besteden hebben. Maar eens opsnorren deze.