Autobahnraser (2004)

Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Michael Keusch
met Luke Wilkins, Kristian Kiehling en Niels-Bruno Schmidt

Agent Karl-Heinz wordt verantwoordelijk gehouden voor een blunder waardoor een groep autodieven ongestrafd weg kon komen. Daarom wordt hij overgeplaatst naar de verkeerspolitie, waar hij voortaan maar hardrijders moet beboeten. Al snel krijgt hij te maken met een groep snelheidsduivels, die de Duitse autobahnen onveilig maken. Vastbesloten om dit keer zijn werk wel goed te doen, gaat hij achter ze aan, maar met autoracen heeft hij weinig ervaring. Bij een illegale race doet hij zich voor als coureur, waarbij hij al snel vrienden maakt met enkele ervaren racers. Zonder te weten dat Karl-Heinz een agent is, gaan ze akkoord hem te helpen.

neo (crew)
Losjes gebaseerd op het spel?

avatar van Quentin
Dan zal 't wel niets worden .... goedkoop, slecht spel en dat vertellen ook de reviews over de film....

B film, ronduit slecht geacteerd, en een waardeloos verhaal.

2**

ik vind het verhaal een beetje op the fast and the furious lijken alleen dan in de vorm van b-film typisch duits alles na apen

avatar van ignorama
haha lol , dit is echt een van de top films die ik de laatste tijd gezien heb, niet om de kwaliteit van de film daar gaat het ook helemaal niet om bij deze film, ik heb me helemaal kreupel gelachen, laatste keer was toen ik euro trip had gekeken, dus verwacht geen top film maar als je van (droge) humor houd dan is dit een echte aanrader, van mij krijgt ie een dikke 10, ik heb me echt 90 minuten vermaakt en zat steeds weer te wachten op wat voor humor stuk er nu weer komen zou, dus jammer dat anderen deze humor niet leuk vinden of niet begrijpen maar toch helemaal tegek voor mij ga hem zeker nog een aantal keer bekijken

greeeetzzzzz, ignorama

CCC
Zeker niet de beste film. Laat ik het houden op wat tijdverdrijf op een regenachtige ochtend.
2**

Wat een verschrikkelijke film is dit slecht.
Een slappe namaak van The Fast and the Furious...

Wat een rot film, met vreselijk flauwe humor 2.5 ster

Movie_fan#
Ben hem aan het kijken met duits, waarvoor weer ik niet maar het ziet er allemaal verschrikkelijk en ongeloofwaardig uit met al die audi tt's

avatar van Martijnnn
Haha ik zag deze in de winkel staan, ze gebruiken als tagline: They are fast and furious.

Als er 1 ding is wat Duitsers kunnen, is het op een zo spectaculair mogelijke manier auto's naar de vernieling helpen, dus dat gedeelte zal wel goed zitten

DaZtorm
Wat een mooie vrouwtjes! Wat een mooie wagens! Ik droom vannacht alleen maar over vipers, maserati’s, Porsche en Lamborghini’s! Maar wat een gigantisch slechte film zeg.

Ik ga deze film aanklagen! Ik ben belazerd, bedonderd, bedrogen! Wat denken ze wel niet? Dat ze op die manier mij kunnen vermaken? Het is niet eens een B film zo slecht is het. Dat dit überhaupt ergens uitgezonden is, is mij echt een raadsel.

Ik snap namelijk niet dat de regisseur / bedenkers halverwege de film dachten: Leuk geprobeerd maar dit is echt waardeloos, laten we er maar mee stoppen.

Was dit een project voor mislukte C filmregisseurs met een stelletje van de straat geplukte mensen die zich acteur noemen?

0,5* natuurlijk, dit sloeg echt helemaal nergens op. Waarom sloeg het nergens op?
- Camera werk, was een pruts werk
- Versnelde opnames (sushi bezorgen): Are you kidding me?
- Grapjes: Wat voor humor is dat?
- Verhaallijn: Om te huilen zo slecht
- Clichés: Het zat er vol van, 90 minuten lang. Ik heb nooit zoveel clichés in 1 film gezien
- Fouten: Er zaten hier zoveel fouten in dat het begon te irriteren.

Nee, dit is volgens mij heel snel in elkaar gedraaid en probeerde ze fast and the furious na te doen.

avatar van Phantasm
Ben het wel aardig met je eens DaZtorm.

Slechtste film ooit gezien. Maar dan ook echt op afstand

avatar van kirk douglas
Van de maker van Attack Force, en wie dacht dat die al slecht was zou deze eens moeten kijken.
Alleen al de eerste minuten
En daarna is het mogelijk nog erger het gaat echt nergens over.

avatar van Fonzo
Vermakelijk voor de zondagmiddag.

MrTurk96
ik zelf ken deze film zelf niet van het spel maar ik vond het zeer goed voor een amateur film. net geen Fast and Furious . **2**