Eugénie (1973)

Italië / Liechtenstein
Thriller / Drama

geregisseerd door Jesús Franco
met Paul Muller, Soledad Miranda en Andrea Montchal

Eugenie, een mooi, maar verlegen meisje, woont met haar stiefvader, een beroemde auteur, gespecialiseerd in verhalen van erotica. Wanneer ze op een dag toevallig een van zijn 'erotische' boeken leest en de macht haar zo beïnvloedt, ontdekt ze dat ze zichzelf seksueel aangetrokken voelt tot haar stiefvader. Hij merkt dit, en uiteindelijk brengt hij haar in zijn donkere wereld van de seksuele perversie en moord.

avatar van kirk douglas
laatst een keer de franse versie op de kop getikt. vond dit een vrij saaie film hoewel lang niet franco,s slechtste. de aanwezigheid van soladad miranda maakt de film het kijken waard. de beschrijving hierboven klopt niet eugenie gaat er met haar stiefvader opuit om slachtoffers te vinden dat voornamelijk vrouwen zijn.

avatar van Smallprint84
de beschrijving hierboven klopt niet

Plot is aangepast.