Backflash (2001)

Thriller / Drama

geregisseerd door Philip J. Jones
met Robert Patrick, Jennifer Esposito en Melissa Joan Hart

Een psychologische thriller over de doodgewone Ray Bennet, een schlemielige videotheekbediende die met moeite het hoofd boven water houdt in de dorre woestenij van het zuidwesten van Amerika. Hij gaat op reis om z'n problemen even te vergeten en pikt toevallig de liftster Harley op. Het klikt onmiddellijk tussen de twee en uiteindelijk biedt Harley Ray de kans van z'n leven: als hij haar helpt twee miljoen dollar gestolen geld uit een plaatselijke bank te smokkelen, wil zij de buit met hem delen. Maar... niets is zoals het lijkt...

avatar van nirvana
matig tot slechte film die nooit echt spannend word, de flashbacks in de film zijn leuk geprobeerd maar niks spectaculairs om van wakker te liggen, matige cast die met momenten irritant word om naar te kijken. 2*

K@i
al dat getwist kwam de film zeker niet ten goede