Wild Oats (2016)

Actie / Komedie

geregisseerd door Andy Tennant
met Jessica Lange, Shirley MacLaine en Demi Moore

Het leven van Eva (Shirley MacLaine) komt compleet op de kop te staan, als de overheid haar een check van 5.000.000 dollar geeft, in plaats van 50.000 dollar. Samen met haar beste vriendin neemt ze het geld op en gaat ze erop uit, om een groot avontuur te beleven.

Vanaf 17 november in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van Rico120
weet dan iemand waar de trailer is?

Rico120 schreef:
weet dan iemand waar de trailer is?

Nu geplaatst!

avatar van Rico120
kappeuter schreef:

Nu geplaatst!
dank je

avatar van Collins
Alleraardigst om de op leeftijd gerakende dames Shirley Maclaine en Jessica Lange in een film te aanschouwen. Hun acteerwerk mag er zijn. Nog steeds. Ook met Billy Connolly die z'n standaard ding doet. Solide en best ok.
Zo jammer dat de film behalve dat goede acteerwerk niet veel voorstelt. De film vertelt niet meer dan een slap verhaal. Niet sprankelend of prikkelend of origineei.
Slechts af en toe een flintertje humor. Echt een flintertje want met een paar leuke tekstjes en een enkele situatie die een lach veroorzaakt is het met de hoeveelheid (geslaagde) komedie slecht gesteld. Ook een film met van die 'hartverwarmende' momentjes waar die Amerikaanse feelgood-films zo prat op gaan. Blèh.
Wat Demi Moore in de film te zoeken heeft is trouwens een raadsel. Haar rol voegt werkelijk niets toe. Noch aan verhaal noch aan humor noch aan bijzonder goed acteerwerk.
"Wild Oats" is niet meer dan zouteloze feelgood. Op schaarse momenten amusant, erg plakkerig en niet verrassend.

avatar van Pazmaster
Best een aandoenlijk filmpje met al die oudjes. Het verhaal is helaas niet al te sterk evenals het acteerwerk, maar voor een komedie is het nog wel acceptabel. Meer dan een kleine glimlach zat er niet in maar het was leuk om de oude dames weer eens aan het werk te zien. Toch kan ik hier geen voldoende voor geven, het is allemaal nèt niet goed genoeg. Maar leuk geprobeerd.

avatar van mjk87
Vreselijk. Nergens leuk en soms zelf pijnlijk ongrappig. Aan het eind een vreemd misdaadplot dat nergens voor nodig is en Demi Moore die ook maar wat verloren en overbodig erbij loopt. Zelfs die iets meer dan 80 minuten waren nauwelijks uit te zitten. Genoeg potentie, maar compleet verkeerde keuzes. 0,5*.

avatar van K. V.
Deze ook eens bekeken en het was geen misse film, maar zeker ook geen meesterwerk. Een redelijk eenvoudig verhaal, maar vervelen deed het gelukkig niet.
De cast deed het ook niet slecht en verder zag hij er goed uit.
Niet waw, niet slecht.

avatar van Baboesjka
Een flauwe film, wat mij betreft. Vooral het einde kon mij niet bekoren, als het verandert in een soort onserieuze actie/misdaadfilm. Ik vind de humor over het algemeen niet grappig. Ik heb me er, voor dat einde waar ik helemaal niks mee had, een klein beetje mee vermaakt, en het acteerwerk vind ik redelijk. Een beetje overdreven, maar dat past denk ik bij dit genre film, dat zeker niet mijn favoriete genre is. Een 5. 2,5*