Lovely to Look At (1952)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Mervyn LeRoy
met Kathryn Grayson, Red Skelton en Howard Keel

Drie Broadwayproducers, Al, Tony en Jerry hebben geld nodig. Ze beginnen een modeshow in Parijs om geld te verdienen. De zaken worden bemoeilijkt als twee van hen verliefd worden op hetzelfde meisje en de vriendin van Al uit New York komt overgevlogen.

Amerikanen die Parijs overspoelen en er dan een musical rond maken. Het is niets nieuw.
De acteurs doen wat van hen verwacht wordt : An miller en co dansen, Katryn Grayson en Howard Keel zingen, Zsa Zsa is alleen maar glamourus en Red Skelton kijkt zo idioot als hij maar kan.
De film is natuurlijk gevuld met songs, lekker en uiteraard van Jerom e Kern.
Dit is natuurlijk geen filmnieuws, maar wie van musicals houdt moet dit beslist er bij nemen.
De film zelf kent natuurlijk een happy end, waar éénieder zijn life-time-partner vindt....