Jingle Bells (1999)

Animatie / Familie

geregisseerd door Bert Ring
met de stemmen van Jason Alexander, Don Knotts en Shelley Long

De ouders van een arm gezin willen hun kinderen graag, ondanks alle geldproblemen, een mooi kerstfeest bezorgen. Maar om hun schulden te kunnen betalen, hebben zij bijna alle dieren van hun boerderijtje al verkocht. De kinderen hebben van hun eigen spaargeld voor hun ouders een arreslee gekocht, die hun paard Kris zou moeten trekken. Vader, die daar niets van af weet, ziet geen andere mogelijkheid dan hun dierbare paard verkopen, zodat hij cadeautjes voor zijn kroost zal kunnen betalen. Kerstochtend is dus een teleurstelling voor allen, want nu hebben ze wel een slee, maar geen paard meer. Alleen een wonder zal de familie weer blij kunnen maken.