Man Crazy (1953)

geregisseerd door Irving Lerner
met Neville Brand, Christine White en Irene Anders

Drie meiden wonen in een klein, saai dorpje waar ze van glamour en opwinding dromen. Ze denken dat dit waarheid kan worden zodra ze wat gestolen geld vinden, daar verstopt door hun werkgever. Ze nemen het geld en gaan richting Hollywood, waar ze een auto en kleren kopen en een groot huis huren. Daar ontmoeten ze elk een jongen waar ze op vallen, maar een van hen blijkt niet het beste voor the hebben met de meiden. En als ook nog hun werkgever achter hun aan komt, worden de problemen voor de drie steeds dreigender.