• 8.489.145 stemmen

The Nutcracker Prince (1990)

Familie / Animatie | 75 minuten

Genre: Familie / Animatie

Alternatieve titel: De Notenkraker

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Paul Schibli

Met onder meer: Kiefer Sutherland, Megan Follows en Phyllis Diller

Releasedatum: 21 februari 1992

Plot The Nutcracker Prince

"Join us in a classic tale of adventure, romance, bravery and a really mean mouse."

Een jong meisje, Clara, droomt van allerlei avonturen in een magisch land. Een vriend van de familie vertelt haar een verhaal over een prins, die betoverd werd in een pop. Net zo'n pop als Clara heeft..

imageimageimageimageimage

Erik (stemrol)

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2095 stemmen

Geen hele Leuke Film om heel eerlijk te zijn, Ik heb veel betere gezien, Voor kleintjes misschien Leuk maar ik vond er in ieder geval helemaal niet veel aan en ik geef hem ook geen hoge beoordeling.

avatar van Flat Eric

Flat Eric

Eenvoudige tekenfilm die het verhaal van The Nutcracker onder begeleiding van de muziek van Tchaikovsky op een simpele manier uit de doeken doet.

Leuke opwarmer voor het verhaal, mocht je ooit het echte werk compleet met ballet in het echt willen zien.