Lakshya (2004)

India
Oorlog / Drama

geregisseerd door Farhan Akhtar
met Amitabh Bachchan, Hrithik Roshan en Preity Zinta

Karan (Hrithik Roshan) is een gelukkige jongen met een heel relaxte houding over hoe dingen gaan in het leven. Zijn jeugdvriendin Romi (Preity Zinta) daarentegen is een moderne meid die gewoon zegt wat ze denkt. In een impuls besluit Karan om bij het leger te gaan en komt zo terecht bij de Indian Military Academy. Karan is vastbesloten om wat van zichzelf te maken en wil bewijzen dat hij het kan, ondanks wat zijn vader (Boman Irani) en vrienden hierover denken. Daar zal Karan door 'Major' Amitabh Bachan aan zeer zware fysieke testen onderworpen worden.

geen goeie film , geen aanrader, je valt gewoon in slaap
meer heb ik er niet over te zeggen

Als ik het verhaal lees val ik al in slaap En dan meer dan drie uur..Wie brengt dat op??