Revenge (1986)

Alternatieve titel: Revenge: Blood Cult 2

Horror

geregisseerd door Christopher Lewis
met Patrick Wayne, John Carradine en Andrea Adams

Een sekte die honden aanbidt, terroriseert een boerin om te zorgen dat zij haar land krijgen. Land dat ze nodig voor een speciaal ritueel. De identiteiten van de leden van die sekte is geheim, maar ze zijn doorgedrongen in alle niveaus van de maatschappij. Hun leider is Senator Bradford.

avatar van Richard_Voorhees
Het verhaal klinkt geniaal, ik ben hier erg nieuwschierig naar!

avatar van Lui
Lui (crew)
Goede horrorfilm met een memorabel einde.
Blood Cult 2 is een typische jaren '80 horror. Wel een van de betere. Er wordt genoeg gemoord, de film is niet saai en is soms ook best bruut. Ook met een leuke (maar kleine) rol van John Carradine. Dit was eén van zijn laatste films