Groom Lake (2002)

Alternatieve titel: The Visitor

Sciencefiction / Horror

geregisseerd door William Shatner
met Dan Gauthier, Dick Van Patten en William Shatner

Kate is ernstig ziek en verhuist met haar vriend Andy naar het rustige Groom Lake om daar haar laatste tijd op aarde door te brengen. Maar dan wordt Andy ontvoerd door mannen in zwarte kleding, en Kate wordt aangevallen om de volgende dag een paarse markering op haar lichaam te ontdekken. Zijn er misschien aliens in Groom Lake?

avatar van zeus
Dit gaat helemaal nergens meer over.

Ik heb nog nooit iemand een film zien maken die erin slaagde om het goedkoopste van het goedkoopste neer te zetten. Deze film geeft je wel een heel andere kijk op het begrip ''special effects''.

avatar van KW2
KW2
Hoe in vredesnaam is William Shatner hierin verzeild geraakt?

Je Hebt "B" films.......

Maar waar dit thuishoord?

bestaan er ook catagorie c-d-e-,etc films?

Als je de eerste 5min. hebt gezien dan kun je de rest wel laten zitten, dat zegt genoeg.

Als iemand mijn hier een nog slechtere film kan laten ...... ben ik erg benieuwd.....

helaas 0,5 = laagste wat je hier kan geven.

Zal nu wel stoppen met afkraken v/d "film" (of "whatever" het ook moet voorstellen)....zou net zolang door kunnen gaan als dat de "film" duurt.

avatar van henkula
KW2 schreef:
Hoe in vredesnaam is William Shatner hierin verzeild geraakt?

Met de ncc 1701? Het is niet zijn eerste flutbijdrage.

Ja, dit wordt mijn eerste bericht en dat is niet echt een heel goed begin. Ik vind een film snel goed of redelijk, weinig echte topfilms en zelden een hele slechte, maar....

ik heb deze film een aantal maanden geleden eens gezien en dacht dit is werkelijk de slechtste film die ik ooit gezien heb. We spreken weleens van een b-fim, wel dit was voor mij een z-film. Dacht ook William Shatner speelt mee, kan niet slecht zijn. Ja dus, super slecht. Arme William, zijn hele reputatie van Startrek in een vlaag weg.

Ik vond dus echt dat ik hier op moest reageren, gewoon om te voorkomen dat vele mensen teleurgesteld worden. Echt zonde van de tijd en geld.

Hoop echt, en dat zal ook wel later blijken, dat mijn meeste reacties echt wel positief zullen zijn.

Nou ik vind het allemaal bull shit wat hier boven genoemd wordt. Het is een goede zeer spannende film, maar mensen die geen verstand hebben van area 51 of van sf of wetens hap kan ik me voorstellen dat die hier geen benul van hebben. Het was zeer ontroerend, kortom FANTASTISCH.