A Summer to Remember (1985)

Drama / Komedie

geregisseerd door Robert Michael Lewis
met James Farentino, Tess Harper en Bridgette Andersen

Bij een auto-ongeluk ontsnapt een orang oetan, die door een onderzoek heeft leren communiceren. Bij het horen van haar favoriete tv-deuntje (dat van Sesamestreet) wordt ze naar het huis van een doofstom jongetje, diens zus, moeder en haar vriend die het jongetje nog niet heeft geaccepteerd gelokt.

avatar van psycholamp
Apenfilms zijn eigenlijk nooit leuk en deze maakt daar geen uitzondering op. Deze heb ik gezien als kind en toen vond ik 'm al vreselijk.

Het gaat echter niet om een vrouwtjesgorilla, zoals hier boven staat, maar om een orang oetan.

Nog wel veel nalol beleefd aan deze film, zoals McKeever.