The Dirty Dozen: Next Mission (1985)

Oorlog / Actie

geregisseerd door Andrew V. McLaglen
met Lee Marvin, Ernest Borgnine en Ken Wahl

In de Tweede Wereldoorlog kunnen dertien ter doodveroordeelden hun vrijheid terug krijgen als ze een Duitse generaal doden tijdens zijn treinreis.

neo (crew)
slecht vervolg op the dirty dozen.lee marvin gaat weer op herhalingstoer.maar toch erg vermakelijk.3 sterren

avatar van jackie
Was wel aardig. Maar het eerste deel is veeeeel beter.

Zeer slecht. Deel 1 was beter.

FisherKing
Veel Veel minder dan het eerste deel; slecht script; slechtere cast en veel slechtere regisseur dan Altman; zijn daar debet aan..

avatar van Quentin
Zit als extra bij de SE-uitgave van het orgineel.

Enigma
Bijna schandalig dit tweede deel het eerste deel is bijna een klassieker maar deel twee is bar slecht 0.5

Dit deel is idd slechter dan deel twee.
Ook is het zeer storend dat de Duitsers de ene keer Duits spreken, en de andere keer gewoon Engels.

Verder kijkt het wel aardig weg, ik zat niet telkens te kijken van 'hoe lang nog'.
Daarom krijgt hij 2.5 sterren.

avatar van Timmy757
Is dit die film waarbij ze die generaal moeten vermoorden maar als ze die gevonden, loopt Hitler naast die generaal n kunnen ze ook Hitler vermoorden maar kiezen ze uiteindelijk voor om toch die generaal te vermoorden... ?

Dat is deze ja.

wo2-Freak
Deze film krijgt net als de andere TDD films gewoon een te slecht cijfer vind ik. Ze zijn dat cijfer niet waard:( Maar ja, ze zitten in mijn top -10!

Ik vond deze film best leuk en spannend. De leukste film van de TDD reeks, op de eerste na natuurlijk. Ik ben het helemaal eens met wo2- Freak. Deze film is te laag gewardeerd.
Jammer

Het is niet meer geloofwaardig om Lee Marvin hier opnieuw bij te betrekken. Hij is ondertussen vééééél te oud geworden en dat werkt dus niet meer.

Bart Simpson
Deze film is niet zo bekend bij de meesten. Jammer, het is een topfilm! Binnenkort weer eens kijken

avatar van Ramon K
Vreselijke bagger, deze televisiefilm.

inderdaad niet zo goede als de eerste maar ja we zijn het reeds gewoon van amerika hollywood
als er een film goed is of veel succes heeft dan moeten ze er weer nog een eindeloze rees vervolgen opmaken omdat ze dan denken dat het bij die ook gaat lukken. nummer een zowel borgnine als lee marvin zijn alle bij al grijs het gaat allemaal erg vlug het ene is nog niet gedaan of begint al het ander ze kunnen direct al met een wapen omgaan. het rare van al is ook dat die man in de rol van de mp en in de eerste ook was de zelfde is gebleven? ei is inderdaad niet zo goed als de eerste.lijkt er op dat je soms in een ander film zit het zelfde met een duits
vliegtuig maar de film is beter dan die hier