ad

Geregisseerd door: David Daniel, Damon Dash

Met onder meer: Kevin Hart, Beanie Sigel, Damon Dash

Releasedatum: 1 juni 2002

Over Paper Soldiers

Wanneer een leerling-oplichter wordt opgenomen in een inbrekersbende vol losers, loopt de situatie uit de hand. Hij raakt verstrikt tussen zijn kwade vriendin, zijn incompetente wannabe criminele vrienden en de criminele psychopaat van de buurt.

avatar van glockster

glockster

als er nix op tv is,is deze blije film wel vermakelijk.

deze film is fucking erg. te lauw voor woorden, jullie zijn het niet waard om deze film te kijken. het is te hoog voor jullie.

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

Of je zegt gewoon niets ....

avatar van soete

soete

Redelijke low budget film. Ik heb wel beetje genoten van deze film, maar hoef hem niet voor een 2e keer te zien.

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Niet best. Echt grappig wordt het nauwelijks en de grappen slagen ook (vrijwel)niet en zijn vaak gewoon erg flauw. Waarschijnlijk de reden dat ik er geen moment om heb kunnen lachen. En dan duren de ruim 80 minuten ook erg lang.