Get a Clue (2002)

Komedie / Mystery

geregisseerd door Maggie Greenwald
met Lindsay Lohan, Bug Hall en Ian Gomez

Lexy heeft een adviescolumn in de schoolkrant, maar weet nu een lokale krant te halen met een roddelverhaal over de relatie van twee leraren van haar school. Hoewel de leerlingen haar toejuichen, zitten de leraren in een lastig parket. De leraar besluit de relatie te eindigen, tot ontzetting van de lerares. De zaak wordt echter nog groter nieuws als de auto van de leraar in de rivier wordt gevonden, en zijn lichaam vermist is. De politie verdenkt meteen de lerares, maar als onderzoekend journalist wil Lexy nu de waarheid achterhalen.

Harstikke leuke film.
Jammer dat deze niet zo bekend is.

avatar van Turkeyloverz
Had er toch iets meer van verwacht..Maar het is een film voor jongeren en zo beoordeel ik hem dan ook:

Leuke film !

Leuke jeugdfilm met veel onverwachte en vaak ook geestige wendingen.

heb de film niet helemaal af kunnen zien vandaag,, en heb begin ook gemist :O:S

beetje jammer,,,

avatar van Pilcrepus
Ik heb een tip voor iedereen die deze film wil bekijken; doe het niet.
Ik vond het acteerwerk erg slecht en het verhaal dunnetjes. Het begin was wel aardig, maar naarmate de film verder ging had ik het gevoel van "waarom kijk ik dit nog?"
De personages waren niet bijster interresant, en lachen kon ik ook niet om deze komedie.

avatar van nummervlinder
Spijtig genoeg vind ik deze ook niet in de winkel!

avatar van /wendy/
leuke film als iemand weet waar je hem kunt kopen moet je het maar zeggen

avatar van matthijs_013
Ik vond het wel een leuke jeugdfilm. Op de vroege zondag even je gedachtes op nul zeggen en dan is de film wel vermakelijk. Lindsay Lohan is een leuke actrice.

Don_Mat
Ja wel een echte leuke zondagmorgen film. Wel jammer dat het een tikkeltje slecht geacteerd is. Maar wel een goodfeeling film. een 3,0 daarom.

avatar van Mellowcard
Ik heb hem opgenomen van de tv. Flop! Meteen weg gegooid, niks aan.

avatar van notorious_kim
Ik ben normaal steeds wel te vinden voor een filmpje met Lindsay Lohan, maar dit is echt een flutfilm.
Veel te kinderachtig, overacting, verhaaltje dat met haken en ogen aan elkaar hangt, eigenlijk niet veel aan.

Erg leuke film. Niet heel erg realistisch, maar wel leuk. Jammer dat er niet meer op Lexy en Jack is ingegaan op het eind.

een 4,5.

avatar van DonOswaldo
Pover.

Volgens mij al eens een keer gezien, maar kan het niet met zekerheid zeggen. Dat geeft al een beetje aan hoe memorabel de film is. Ze maken er een heel detective-verhaal van waar je eigenlijk niet in verzeild wil raken nadat je de kinderleeftijd ontgroeid bent. Lindsey is ook niet op haar best.