Camp Cucamonga (1990)

Alternatieve titel: How I Spent My Summer

geregisseerd door Roger Duchowny
met Chad Allen, Jennifer Aniston en John Ratzenberger

Frankie Calloway is een avontuurlijke tiener die door zijn ouders naar een vakantiekamp wordt gestuurd. Aanvankelijk verveelt hij zich te pletter, maar als hij verliefd wordt op de knappe Ava wordt alles anders. Zij is namelijk ook een behoorlijk wilde meid en samen doen ze niets liever dan kampbewaker Marvin Schector te pesten.

avatar van Jurado
Ben benieuwd of iemand deze film heeft..ik als Wonder Years fanaat wil deze graag zien..ivm Josh Saviano en Danica Mckellar

Kan hem nergens vinden....en geloof mij ik heb connecties

Magru
wat is er met deze film??

komt uit 1990, maar niemand heeft er op gestemd of een mening geveven? is die nooit uitgebracht ofso?