• 10.525 nieuwsartikelen
  • 8.962.729 stemmen

Haggard: The Movie (2003)

Komedie | 140 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Bam Margera

Met onder meer: Ryan Dunn, Bam Margera en Brandon Dicamillo

Gesproken taal: Engels

Plot Haggard: The Movie

"We're going on a mission tonight. we're breakin into glauren's house!"

Ryan Dunn kan z'n ex-vriendin Glauren maar niet uit z'n hoofd krijgen. Wanneer hij erachter komt dat ze samen is met Hellboy geeft hij z'n vrienden Valo en Falcone de taak haar te bespioneren.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Girl at Coffee Shop

Falcone / Taxi Driver / Announcer at Appliance Contest / Gnar Kill Band Member

Bum / Tetris Addict / Gnar Kill Band Member

Fat Guy with Watermelon / Bakery Shop Owner

avatar van jassonn

jassonn

Waarom heet dit he Movie?,is hier dan ook éen of andere serie van?

avatar van Crit

Crit

Grappige film, paar keer hard gelachen. Maar van goed acteer werk is nx te zien...maarjah...dat verbaasde me nx

avatar van pjhoomans

pjhoomans

Spelen er niet een paar gasten van jackass in??

Kvond de film zeker de moeite waard, best gelachen in elk geval.

avatar van Quentin

TimD

Is deze ergens te koop?

avatar van Galactus

Galactus

Ik vond 'm erg tegenvallen. Wel leuk als je Jackass / Viva la Bam kent, maar je kan beter die series/films gaan kijken dan deze film. Vergezochte grappen, maar wel leuke stukjes van Raab en vooral van DiCamillo. Sporadisch goed geacteerd, maar als je goed acteerwerk wilt zien kijk je dit waarschijnlijk toch al niet.

Als je fan bent van iemand uit Viva la Bam (de meesten komen ook in de film voor) is dit nog wel aan te raden, dan heb je dit ook eens gezien. Verder nog 't een en ander aan vrouwelijk schoon.

@Quentin: ik ben zelf ook gecharmeerd van Don Vito's driftbuien, maar helaas waren die niet te zien. Hij houd 't netjes helaas.

@TimD: hij is in ieder geval te koop op Amazon.

avatar van tukkerstein

tukkerstein

Aardige film met een verhaal dat natuurlijk niets voorstelt. Waar het vooral omgaat zijn enkele meesterlijke, absurde scènes. Er wordt best goed geacteerd, maar daar zal niemand echt van wakker liggen bij een film als deze. Don Vito speelt een geweldige rol.

Tegen het einde wordt het allemaal een beetje saai.

avatar van Just×Me

Just×Me

Niet bepaald een goede film, maar als je Jackass en Viva la Bam kent toch is ie toch wel vermakelijk en komisch. Ik heb me vooral dood gelachen om Raab in deze film Echt geweldig xD

Een leuke film waar je niet te veel van moet verwachten.

avatar van danijel

danijel

Hij is wel leuk

avatar van Joeri_000

Joeri_000

RAAB

Toch een stukje jeugd sentiment (: (en Bam's beste film, where the F*ck is santa en minghags vind ik minder)

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Haggard: The Movie heeft een erg lange speelduur. Misschien erg overdreven voor dit soort films, maar de film bleef wel gewoon vermaken met de absurde scene's. Zo rond het einde krijgt het alleen wat last van inkakkerigheid. De rest van de film is wel aardig. Vincent Margera/Don Vito is inderdaad geweldig. 3,0.

avatar van DB10

DB10

Belachelijke film ... was wel te verwachten natuurlijk. Slaat echt nergens op, maar desalniettemin nog best grappig. Vooral die Di Camillo, wat een idoot

avatar van jordandejong

jordandejong

Slappe hap.....

Een film geregiseerd door Bam Margera.... Kan je er dan wel veel van verwachten?

Ik moet zeggen dat ik zijn ''Where the Fuck is Santa'' best grappig vond.

Haggard The Movie pakt echter iets anders uit.

De cast bestaat vrijwel alleen maar uit leden die we ook hebben gezien in Jackass en Viva La Bam.

Rake Yohn(Hellboy), Don Vito, en Brandon DiCamillo waren zoals gewoonlijk best grappig.

De film wordt nergens echt saai (ondanks z'n toch vrij lange speelduur) alleen heb ik me ook niet echt vaak op een lach kunnen betrappen.

Moeilijk om hier wat over te zeggen.

Wat je kan verwachten is de ene na de andere onzin scene.

Leuk om is gezien te hebben, maar had er niet slapeloos over gelegen als ik hem gemist had.