The Private Navy of Sgt. O'Farrell (1968)

1 stem

Komedie / Oorlog

geregisseerd door Frank Tashlin
met Bob Hope, Phyllis Diller en Gina Lollobrigida

Om het moreel van zijn mannen op te vijzelen, wil sergeant Dan O'Farrell (Bob Hope) een aantal knappe verpleegsters inschakelen. Het loopt allemaal niet zoals had gemoeten, want zuster Nellie Krause (Phyllis Diller) is niet de persoon die de mannen zich hadden voorgesteld.

Een typische Bob Hope-film waarin hij weer de ene snedige opmerking na de andere afvuurt. Wat een verbale kunstenaar was die man toch. Alsof hij al die oneliners zo uit zijn mouw schudt, knap hoor. Ik ben wel een fan van hem. Als ik goed geteld heb, is dit mijn 27ste Bob Hope-film en ik mag hem nog steeds graag zien en horen.