• 11.785 nieuwsartikelen

Drama / Familie | 120 minuten

Genre: Drama / Familie

Geregisseerd door: Michael M. Robin

Met onder meer: Linda Hamilton, Kyle Secor en Jesse James

IMDb beoordeling: 5,0 (227)

Gesproken taal: Engels

Plot Bailey's Mistake

"Tonight, one family will leave the past behind and begin the adventure of a lifetime."

Een verbitterde weduwe (Linda Hamilton) ontdekt dat haar man, vlak voor zijn dood, van hun spaargeld een eiland gekocht heeft. Als ze met haar zoon en dochter het eiland gaat bekijken en het probeert te verkopen, blijkt dat haar man hier een onvergetelijke indruk heeft achtergelaten. Hij blijkt op het eiland te zijn opgegroeid en had een speciale gave om dieren te genezen. Deze gave heeft hij waarschijnlijk overgedragen aan zijn zoon, die vanaf het moment dat ze op het eiland zijn aangekomen wonderlijke dingen laat gebeuren. De plaatselijke bevolking die eerst nog erg stug was blijkt hierdoor opeens zeer gastvrij...

TheRisingSun

Iemand deze film ooit wel eens gezien? Zo ja,is dit wat? Of is het te vergelijken met een woensdagavond film op RTL4?

avatar van jasmyn

jasmyn

Hmm dat vraag ik me nu ook af... hij komt er vanavond op.. en aangezien er verder allemaal flutfilms op komen (vind ik dan) leek deze me wel wat, jammer dat er nog geen reacties over de kwaliteit van deze film is !

TheRisingSun

Vanavond maar ff kijken dan.....

TheRisingSun

Nou, net gekeken en vond het geen onaardig filmpje,maar wel een simpel tussendoortje. Deze zouden ze zeker wel op een avondje op RTL 4 uit kunnen zenden .

avatar van Phantasm

Phantasm

Echt geweldig was het allemaal niet, valt voor een keertje te doen.