ad
  • 8.149.937 stemmen

The Exotic Time Machine (1997)

Erotiek | 78 minuten

Genre: Erotiek

Geregisseerd door: Felicia Sinclair

Met onder meer: Gabriella Hall en Nikki Fritz

IMDb beoordeling: 3,4 (224)

Over The Exotic Time Machine

"Take the ultimate pleasure trip."

Geschiedenis hoeft niet saai te zijn, wanneer er lust aan te pas komt. Dit overkomt een stel wanneer het met een tijdmachine naar het verleden wordt gestuurd. Hier ontdekken zij de passie ten tijde van Marie Antoinette, de Roaring Twenties in Chicago, de Bastille en het lusthof van Aladdin.

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 19240 berichten

The Erotic Time Machine was een meer toepasselijke titel geweest.

Ik heb een versie gezien waarin hevig in is in geknipt waardoor de overgangen soms nogal abrupt waren. Deze film moet je niet kijken voor het verhaal, maar voor het bloot en de (brave) seksscènes. Dit gaat echter al snel vervelen al zijn de meeste dames wel een lust voor het oog en gelukkig niet plastisch bijgewerkt (of het moet al goed verdoezeld zijn geweest). Op die manier hebben we het thema tijdreizen ook weggewerkt voor de challenge.