ad

Thriller | 100 minuten

Genre: Thriller

Geregisseerd door: J.S. Cardone

Met onder meer: Robert Forster, Kevin Pollak en Sherilyn Fenn

IMDb beoordeling: 6,2 (918)

Over Outside Ozona

"Somewhere down the road is the end of the line."

De FBI is op zoek naar een seriemoordenaar in de buurt van Ozona. Die nacht rijden vier verschillende auto's in de buurt van Ozona, met als enige overeenkomst dat ze hetzelfde radiostation aan hebben staan. Ze komen elkaar tegen als het noodlot toeslaat.

Marcy Duggan Rice

Alan Defaux

Dix Mayal

Floyd Bibbs

Agent Ellen Deene

Effie Twosalt

avatar van TVGids

TVGids

Volgende week op tv. Ben benieuwd de cast is in ieder geval goed.

avatar van Shinobi

Shinobi

Typische B-film.

De film wordt nergens echt goed, maar ook nergens echt slecht.

De verscheidenheid van de diverse personages is op zich wel interessant te noemen. Zo heeft ieder personage wel zijn of haar reden en dit kom je als kijker dan ook uitgebreid te weten.

De eigenlijke hoofdrol van de seriemoordenaar vind ik wel wat aan de karige kant en aangezien de film toch wel om hem heen draait, is dit wel een minpunt.

Wat daarentegen wel leuk gedaan is, is dat de personages verbonden worden met de radioshow gepresenteerd door de ultra-coole Dix Mayal geportretteerd door Taj Mahal. Daarbij horen uiteraard 'cheesy' tracks om de film te complementeren. Dit alles zorgt enigszins voor een lekker sfeertje.

Al met al toch wel alles wat ik in een B-film heb kunnen verwachten met een interessante cast.

Om extra sfeer te creëren is het aan te raden om deze film laat in de nacht te kijken of op een druilerige zondag.

2,5 Sterren.