• 8.613.378 stemmen

Met onder meer: Elvis Presley, Julie Adams en Jocelyn Lane

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Tickle Me

"Elvis as singing, swinging wrangler on a Dude Ranch... for Girls!"

Lonnie Beale is op zoek naar werk en krijgt toevallig een baantje aangeboden op een ranch waar alleen maar vrouwen werken. Natuurlijk is dat voor Lonnie de uitgelezen kans om indruk te maken, en hij komt goed van pas om een dievenbende af te schrikken die een verborgen schat willen opgraven. Volgens de legende zou die schat namelijk op de ranch verborgen liggen.

imageimage

michael myers

geweldig

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Tickle Me is een film die genoeg geld opbracht voor de studio om deze van een faillisement te redden maar de film an sich is niet veel soeps. Het griezelachtige derde deel van de film is redelijk origineel te noemen voor een Elvisfilm maar zoals zo vaak werkt het allemaal niet. De humor is al helemaal van een laag peil. Wat rest zijn de liedjes voor een bordkartonnen decor. Gelukkig zijn die wel goed. Mede omdat men mocht kiezen uit het brede ouvre van The King ipv standaard liedjes bij films en andersom te verzinnen. Gemiddeld.

avatar van AddictedToMovies

AddictedToMovies

Erg matige Elvis-film met een (zichtbaar) goedkope productie. Hier nemen ze niet eens de moeite om nieuwe muziek op te nemen, ze gebruiken gewoon spul van Elvis Is Back en Pot Luck. Dit betekent wel dat het niveau van de muziek veel hoger ligt dan in de gemiddelde E-film, maar toch vind ik het maar zwakjes om het zo op te lossen (laten we even duidelijk stellen: de muziek is dus NIET zwakjes, die is geweldig!). Maarja, liedjes die uit het niets opkomen duiken met een zogenaamd gitaarspelende Elvis (en het playbacken doet hij ook niet veel beter) met begeleiding die uit de lucht komt, tja, ik blijf er moeite mee hebben. Maar als komedie is deze zeer ondermaats, en dat plot van de bende is nog erger. Duidelijk een vluchtig nummertje om weer wat geld in het laatje te hebben (en de studio te redden). Wederom een inspiratieloze, slechte film.

avatar van Erick1985

Erick1985

Als Elvis-fan vind ik ook deze film natuurlijk leuk. Maar het gaat echt helemaal nergens over. Voor deze film zijn inderdaad oudere nummers gekozen in plaats van een compleet nieuwe soundtrack (zoals bij zijn andere films). Er komen echt fantastische nummers langs zoals Long Lonely Highway en Easy Question. Maar qua verhaal is het slappe hap. Maar who cares? Ik heb alle 31 Elvis-films op dvd, en geniet er iedere keer opnieuw van. Gewoon je hersens uitzetten, en met een grote bak popcorn neerploffen en lekker van deze films genieten.

avatar van fun in acapulco

fun in acapulco

Deels musical, western, griezelfilm, karatefilm en komedie werkt deze film voor mij. Dit was de enigste Elvis film die ik nog niet gezien had. Dankzij You Tube, nu wel. Elvis ziet er wat opgeblazen uit, maar is goed op dreef. Zijn tegenspeelster mag er ook zijn.In het begin van de film probeert Red West Elvis omver te meppen. Dat lukte hem wel figuurlijk in de jaren zeventig met zijn Judasboek "Elvis, what happened?".