Chainsaw Sally (2004)

Horror / Komedie

geregisseerd door Jimmyo Burril
met April Monique Burril, Gunnar Hansen en Herschell Gordon Lewis

Sally is opgevoed door haar moorddadige vader en heeft al sinds haar jeugd een bijzondere voorliefde voor moordpartijen. Op een dag besluit ze om eens flink uit haar dak te gaan en stapt ze een winkel binnen om bijlen en een kettingzaag te kopen. Helaas is de eigenaar van de winkel minstens even gestoord als Sally zelf.

oh dit moet echt erg zijn, dus deze zal ik zeker gaan kijken!

Diesel
Deze lijkt me zeker wat voor jou Chainsaw.

alleen om al na die vervelende rotkop te kijken van dat wyf lijkt het me al een prutfilm.
Moordenaar/moordenares moet wel wat mysterieus en engs hebben, dit is gewoon een vervelende tiener

avatar van Chainsaw
Diesel schreef:

Deze lijkt me zeker wat voor jou Chainsaw.

Perfect!

avatar van citybird
Trailer: Chainsaw Sally (14,2 MB)

Trailer: Chainsaw Sally (4,3 MB)

Ziet er wel leuk uit

TVGids
Is het niet toevallig je oudere zus Chainsaw?

avatar van Chainsaw
We zijn thuis dan ook heel trots op ons Sally.

avatar van De GeuS

Na het zien van deze..... "trailer"

Horrorfanaat
Een 1.0 op imdb. Skippen dus deze film.

avatar van Sasja
Horrorfanaat schreef:
Een 1.0 op imdb. Skippen dus deze film.

is nu een 4,6

avatar van -Roald-
3 jaar later, ja

avatar van jordandejong
weer gunnar hansen in een chainsaw film, naast texas chainsaw massacre 1974 heeft hij alleen in b horror films gespeelt en meestal kwam er dan ook nog een chainsaw in voor.

avatar van jordandejong
Verschrikelijke film, alles is slecht.
Door de moorden nog een 1. (de moorden zien er trouwens ook niet geweldig uit)

dominion
Lijkt me wel een grappige film .

ipman-99
"Killing Is In Her Blood" ... " !!!

Amazing Crazy Stuff !!! Crazy stuff maar o zo vermakelijk !
Gore en heel wat geschifte zaken en personages.
April Monique Burril, Gunnar Hansen en Herschell Gordon Lewis zijn de 'opvallendste
namen in deze productie uit 2004.
April Monique Burril geeft een heerlijke performance af !
Op naar "The Chainsaw Sally Show Season 1" ... die telt 11 episodes ... (dit even terzijde) !!!

avatar van alexspyforever
Een film met veel potentieel denk je dan als je een sexy meid een kettingzaag geeft om zich te wreken op de dood van haar ouders. Bovendien is er ook een bijrol voor godfather of gore HG Lewis dus dat moest toch wel ergens leuk worden niet? Neen, dus! April Monique Burril mag er als Sally dan wel leuk uitzien eens als ze haar sexy Chainsaw outfit aantrekt, haar acteertalent is echt wel tenenkrommend slecht net zoals de rest van de cast trouwens. Nu is dat niet meteen het belangrijkste in dit soort film, maar de film viel op veel andere vlakken tegen. Zo is de gore wel erg pover, de kills en opbouw er naar toe doodsaai, het naakt blijft beperkt tot 1 keer blote borsten en de humor is heel erg flauw. Die moet dan vooral van het broer van Sally komen die de helft van de tijd de travestiet speelt. Leuk wel dat er een scène in zat die eer betoonde aan The Texas Chainsaw Massacre.