• 8.604.009 stemmen

Drama | 114 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Harry Winer

Met onder meer: Laura Dern

IMDb beoordeling: 6,3 (286)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Damaged Care

Dr. Peeno werkt voor een verzekeringsmaatschappij en moet bepalen wie in aanmeking komt voor een medische behandeling. Hoe meer patiënten ze afwijst, hoe hoger haar bonus.

image

Linda Peeno

Cheryl Griffith

Dawn Dubose

Dr. Avery Principle

Tasha Peeno

avatar van nightbreed

nightbreed

Hier heb ik met 1 lodderig oog naar gekeken en zelfs met een half lodderig oog had ik het kunnen volgen.

Zeer standaard en niet bepaald een film waarover je naar huis zal gaan schrijven.

avatar van Devoo

Devoo

Veel te lange film, over een onderwerp die best wel interessant kan zijn, maar hier gewoon saai uitgewerkt wordt, waardoor het niet boeiend blijft. Het is wel wreed om te zien dat er patiënten afgewezen worden voor een half miljoen dollar, maar dat er dan wel standbeelden voor het ziekenhuis worden gezet die net zoveel kosten. Maar de hele film is te lang, te saai en te oninteressant om de aandacht die volle 2 uur te kunnen vasthouden.

Het feit dat de hoofdrolspeelster een hoofd had waar ik echt niet naar kon zien, heeft ook niet meegeholpen. Een, in mijn ogen, echt lelijke vrouw, en geen goede actrice. Natuurlijk moet je niet knap zijn om te acteren, maar hier bakte de hoofdrolspeelster er niet veel van. Veel te overdreven emoties, altijd dat geschokte gezicht die niet natuurlijk overkwam.. Ahja, echt een beroerde film.