Otto Er et Næsehorn (1983)

Alternatieve titel: Otto Is een Neushoorn

Denemarken

geregisseerd door Rumle Hammerich
met Axel Strøbye, Erik Petersén en Kristjan Markersen

Het leven van een Deens jongetje, Topper, verandert wanneer hij een toverpotlood vindt. Alles wat hij tekent komt tot leven. En als je nu nog denkt dat een neushoorn niet boven een cafe kan wonen, wacht maar tot Topper het probeert.

avatar van Flipman
Ik kan me goed herinneren dat ik deze Film erg leuk vond ! Heel veel weet ik er niet meer van, maar ik heb me vermaakt, da's één ding dat zeker is!

Heel leuk verhaal, 'n vier voorlopig, ik zou 'm maar wat graag nog eens willen zien!

avatar van FillumGek
Vroeger, ik denk een jaar of tien geleden, moesten we hem met de klas op de basisschool ( groep 4 of zo) kijken.

Eerst las de juf ons het kinderboek voor en daarna gingen we de film kijken. Nederlandstalig gesproken natuurlijk.

Ik weet nog dat ik hem erg leuk vond. Ik vond die neushoorn erg leuk en blablabla....
Ik moet bekennen dat ik er vrijwel niks meer vanaf weet maar wel dat hij me vermaakt heeft.