ad
  • 8.148.295 stemmen

Otto Er et Næsehorn (1983)

Drama | 90 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titel: Otto Is een Neushoorn

Oorsprong: Denemarken

Geregisseerd door: Rumle Hammerich

Met onder meer: Axel Strøbye, Erik Petersén, Kristjan Markersen

IMDb beoordeling: 6,2 (424)

Oorspronkelijke taal: Deens

Releasedatum: 17 mei 1984

Over Otto Er et Næsehorn

Het leven van een Deens jongetje, Topper, verandert wanneer hij een toverpotlood vindt. Alles wat hij tekent komt tot leven. En als je nu nog denkt dat een neushoorn niet boven een café kan wonen, wacht maar tot Topper het probeert.

avatar van Flipman

Flipman

Ik kan me goed herinneren dat ik deze Film erg leuk vond ! Heel veel weet ik er niet meer van, maar ik heb me vermaakt, da's één ding dat zeker is!

Heel leuk verhaal, 'n vier voorlopig, ik zou 'm maar wat graag nog eens willen zien!

avatar van FillumGek

FillumGek

Vroeger, ik denk een jaar of tien geleden, moesten we hem met de klas op de basisschool ( groep 4 of zo) kijken.

Eerst las de juf ons het kinderboek voor en daarna gingen we de film kijken. Nederlandstalig gesproken natuurlijk.

Ik weet nog dat ik hem erg leuk vond. Ik vond die neushoorn erg leuk en blablabla....

Ik moet bekennen dat ik er vrijwel niks meer vanaf weet maar wel dat hij me vermaakt heeft.