I Love You, I Love You Not (1996)

Frankrijk / Duitsland / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Drama / Romantiek

geregisseerd door Billy Hopkins
met Jeanne Moreau, Claire Danes en Jude Law

Daisy en haar Europese oma Nana, vertellen elkaar hun trieste levensverhalen. Daisy vertelt haar oma over problemen op school en haar romance met Ethan, die ontstonden omdat zij joods is. Nana vertelt dat zij in de oorlog door de nazi's naar een concentratiekamp is gestuurd.

avatar van chiquita
Vreselijk. 1*

2x gezien.. waarschijnlijk zo vaak omdat Jude Law (toen kende ik hem overigens nog niet) er in zat verder best wel saai filmpje. 1,5 voor de moeite

avatar van jumpstylemovie
chiquita schreef:
Vreselijk. 1*

volledig mee eens

avatar van tommykonijn
Ik heb hem eens op RTL 4 gezien geloof ik (of een andere zender maar dat maakt even niets uit) ik vond deze Film als ik heel eerlijk ben erg slecht en dat komt omdat het me eigenlijk helemaal niet boeide alleen Jude Law deed het Goed maar de rest vond ik eigenlijk helemaal niks.

Dirigent
Echt helemaal niks aan, de slechtste film die ik heb gezien van Jude Law, geen goed verhaal, slecht geacteerd, slechte titel kortom : bagger!

avatar van selientje
ik snap de lage beoordelingen niet het lijkt me een leuke film

avatar van Reint
Het is ook zeker niet zo erg als hier wordt gezegd. Echt niet.

avatar van Kijkwijzer
Slaapverwekkende film.

Het is al echt lang geleden dat ik deze film heb gezien.
Maar ik vond hem echt niet zo slecht als er hier gezegd word.
Een 5 vond ik hem zeker niet maar een 3 wil ik hem wel geven.