Detonator (2003)

Verenigde Staten / Duitsland
Drama / Thriller

geregisseerd door Jonathan Freedman
met Elizabeth Berkley, Randall Batinkoff en Stan Shaw

Twee weken voordat de eerste Wereldkampioenschappen hockey in Los Angeles plaatsvinden, doet een enorme explosie de stad opschrikken waarbij een hele verdieping van een wolkenkrabber vernietigd wordt. Ex FBI-agent Beau Stoddard komt als eerste aan op de plek voor het na-onderzoek, waar hij zich herenigt met zijn vroegere collega's Forrester, Dreyer en Brickland. Het doelwit blijkt de machtige advocaat Fred Goldenberg. Los Angeles is in de ban van de gestoorde bommenlegger. Al snel wijst de vinger naar Grimes, leider van een blanke oppermachtige splintergroep. Grimes en zijn volgelingen komen, tijdens een inval van Beau en de FBI om. Toch betwijfelt Beau dat Grimes de dader is en hij denkt dat de schuldige nog vrij rondloopt. Diepgaander onderzoek leidt er toe dat Brickland meer met de aanslagen te maken heeft... Zelfs de Wereldkampioenschappen komen in gevaar.

iedereen probeert zo goed te acteren dat t er niet uitzag, jammer voor al die b-acteurs aangezien dit mogelijk de laatste kansen waren voor ze.

PeterIsDopie
Wat een gulle stemmen zeg! De stemmen spreken boekdelen.. deze film laat ik dus links liggen. Ik wou hem net gaan kijken