Heartbeat (1946)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Sam Wood
met Ginger Rogers, Jean-Pierre Aumont en Adolphe Menjou

Een jongedame ontvlucht haar kostschool en sluit zich aan bij een groep zakkenrollers in Parijs. Bij haar eerste poging een rijke man te beroven wordt ze al gepakt. Als een soort van straf moet ze met de man mee naar een society-feest, waar ze vervolgens verliefd wordt op een jonge, knappe diplomaat.

avatar van movie acteurs
Het begin is nog best goed. De uitwerking is ook wel aardig maar helaas zwakt het daarna af . Zo'n beetje ergens rond het eind. Toch wel jammer eigenlijk. Nog een puntje erbij voor de degelijke rol van Ginger Rogers. 2,5.