Love Potion No. 9 (1992)

geregisseerd door Dale Launer
met Tate Donovan, Sandra Bullock en Dale Midkiff

Twee saaie en in de liefde onsuccesvolle wetenschappers besluiten hun zelfgemaakte liefdesdrankje nummer 8 te testen. Maar niet op elkaar. Diane Farrow (Bullock) slaat een Engelse prins aan de haak, Paul Matthews (Donovan) vermaakt zich prima in een huis vol studentes. Maar voor de goede afloop moet drankje 9 eraan te pas komen.

Best grappig verhaal. 2,5 sterren.

avatar van petey
heeft iemand trouwens een flesje hiervan voor mij?

hoezo petey? Wil het niet lukken met de vrouwtjes?

avatar van petey
Wil ook wel eens weten hoe het is om door een horde vrouwen bestormd te worden.

avatar van Captain Pervert
Deze film is wel grapsig. Zet je aan het denken (en fantaseren! ).

Ik vond het een leuke film , het is wel een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar kan me herinneren dat ik hem erg goed vond.

avatar van Aapje81
Heb me hier lang geleden erg mee vermaakt. Bullock was hier werkelijk een schatje. Moet hem nodig eens herzien.

avatar van movie acteurs
Grappige, luchtige komedie die wel lekker wegkeek. Tate Donovan en vooral Bullock (met die bril ) doen het hier uitstekend. Ook zaten er een paar best leuke scene's in. Het viel me ook op dat Anne Bancroft erin zat. Gewoon een prima komedie dus een 3,5.