• 11.311 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Dale Launer

Met onder meer: Tate Donovan, Sandra Bullock en Dale Midkiff

Gesproken taal: Engels

Plot Love Potion No. 9

"Imagine if sex appeal came in a bottle."

Twee saaie en in de liefde onsuccesvolle wetenschappers besluiten hun zelfgemaakte liefdesdrankje nummer 8 te testen. Maar niet op elkaar. Diane Farrow (Bullock) slaat een Engelse prins aan de haak, Paul Matthews (Donovan) vermaakt zich prima in een huis vol studentes. Maar voor de goede afloop moet drankje 9 eraan te pas komen.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Jerome-B

Jerome-B

Best grappig verhaal. 2,5 sterren.

avatar van petey

petey

• 1901 berichten

heeft iemand trouwens een flesje hiervan voor mij?

avatar van EmDee

EmDee

hoezo petey? Wil het niet lukken met de vrouwtjes?

avatar van petey

petey

• 1901 berichten

Wil ook wel eens weten hoe het is om door een horde vrouwen bestormd te worden.

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

• 2029 stemmen

Deze film is wel grapsig. Zet je aan het denken (en fantaseren! ).

avatar van AnitatJ

AnitatJ

Ik vond het een leuke film , het is wel een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar kan me herinneren dat ik hem erg goed vond.

avatar van Aapje81

Aapje81

Heb me hier lang geleden erg mee vermaakt. Bullock was hier werkelijk een schatje. Moet hem nodig eens herzien.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Grappige, luchtige komedie die wel lekker wegkeek. Tate Donovan en vooral Bullock (met die bril ) doen het hier uitstekend. Ook zaten er een paar best leuke scene's in. Het viel me ook op dat Anne Bancroft erin zat. Gewoon een prima komedie dus een 3,5.

avatar van blurp194

blurp194

Aardig wel.

En dat bedoel ik dan in de positieve zin, voor de verandering - een prettige feelgoodfilm om gewoon fijn hersenloos naar te zitten kijken. Bullock is erg charmant - misschien niet de mooiste, maar dat drankje lijkt warempel toch wel wat te doen. De metamorfose aan het begin is ook best grappig gedaan, al is het wat over the top - met Tate Donovan gaat het dan net wat subtieler. Hij speelt ook best leuk overigens.

Narratief is het op zich natuurlijk wel een zwaktebod - net als met tijdreizen, superhelden en dergelijke, je kan er alles mee verklaren.