• 8.661.293 stemmen

Releasedatum: 14 juni 2001

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Beautiful Joe

Joe, een goede Ierse gast, krijgt te horen dat hij een hersentumor heeft, en dat zijn vrouw van hem wil scheiden. In de weken voor z'n riskante operatie besluit hij op avontuur te gaan. In Louisville komt hij Hush tegen, een vrouw met twee kinderen en grote schulden.

logo tmdbimage

avatar van Dick2008

Dick2008

Sharon Stone en Billy Connolly spelen goed in deze film. Begint aanvankelijk nogal saai. Na ongeveer een halfuur komt er wat meer vaart in het verhaal. Toch vaak dramatische toon met zo nu dan ook wat komische momenten erin. Op gegeven moment zitten er ook twee onverwachte wendingen in het verhaal. Die ene is voorspelbaar maar de andere had ik toch niet verwacht. Verder nog een passend einde. Ondanks het goede spel en het redelijke verhaal komt de film toch zelden boven de middelmaat uit.

avatar van Dries666

Dries666

Film na wat zoeken en met wat geluk kunnen pindakazen. Helaas geen Nederlandse of Engelse ondertitels bij te vinden, zonder zal het wat moeilijk worden om te volgen. Maar zal mijn best doen, ben benieuwd naar de film. Sharon Stone is mooie actrice.

Mening volgt morgen.

avatar van Dries666

Dries666

Uitgezien, niet slecht, ook geen topfilm. Meer een zondagsfilm voor één keer. Goed acteerswerk van Sharon Stone & Billy Connolly. Doet me in de verte wat denken aan A Walk tot Remember, alleen is deze véél minder melig. Muziek valt ook best mee hier.

Wel tof hoe Sharon wel 100 keer van haarstijl veranderde. Blijft mooie actrice...

Mooie 3*