Ator 2: L'invincibile Orion (1984)

Alternatieve titels: Ator, the Blade Master | The Blade Master | The Return | Cave Dwellers | Ator the Invincible

Italië
Actie / Fantasy

geregisseerd door Joe D'Amato
met Miles O'Keeffe, Lisa Foster en Chen Wong

Ators mentor wordt gevangen genomen door zijn aartsvijand Zor. Ator trekt er, samen met de stomme Thong en Mila, de dochter van zijn mentor, op uit om te voorkomen dat de wijsaard het geheim van een atoombom aan Zor onthult.

avatar van otherfool
Slechter dan dit wordt het simpelweg niet... De credits zijn een bezienswaardigheid op zich, met een raar muziekje en wel erg vage beelden, vervolgens worden we getrakteerd op eindeloze gevechten, enorm trage dialogen en heel veel mensen in bizarre outfits. Wederom een vondst van de MST3K mensen...

0,5*.

avatar van Vinokourov
Ik heb me kapot gelachen. 1*

avatar van BwuceLi
Geweldig, nog goedkoper dan de eerste en Miles O'Keeffe lijkt nog steeds ontsnapt uit een Manowar video. Fantastisch onnozele brain melt.

avatar van Quentin
Slecht op het briljante af, enorm vermakelijk!

avatar van movie acteurs
Ramp van DrAmato. Dit is overduidelijk erg slecht, gewoon zeer belabberd en goedkoop. Uitganspunt is bedroevend en de rest van de film is hilarisch. Een typische foute pulp film. Ik geef nog wel 1,0 ster, voor Amato dan en voor wat glimlachen. Deze poster lijkt me voornamelijk afkomstig te zijn van een VHS band en die zegt al meer dan genoeg eigenlijk.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Italiaanse pulpkoning Joe D'Amato en zijn eigen Conan- serie. Deze zeer snel in elkaar geflanste productie is uitzonderlijk traag, er gebeurt de hele film eigenlijk geen ene malle moer. Zelfs personages hebben moeite om één zin binnen een kwartier volledig uit te spreken. En zo worden we 90 minuten lang vermaakt met de meest oersaaie en tegelijkertijd hilarische gevechtsscènes en dialogen, een script vol met gigantische plotgaten en allerlei onbedoeld uiterst geestige taferelen (Ator en de hang glider ). Overigens verbazingwekkend om te ontdekken dat de slechterik níet door een vrouw met een plaksnor werd gespeeld.

1 ster.

avatar van Herculaas
Ik kan voor dit stuk afval met goed fatsoen niet meer dan een halve punt geven, maar ik heb me best vermaakt. De scène met de hangglider heb ik met open mond bekeken. Gewoonweg onvoorstelbaar dat D'Amato de kijker dit durft voor te schotelen. Heerlijk.