Filme de Amor (2003)

Alternatieve titel: A Love Movie

Brazilië

geregisseerd door Júlio Bressane
met Bel García, Josi Antello en Fernando Eiras

Drie doodgewone vrienden uit de buitenwijken van een Braziliaanse stad - Hilda, Matilda en Gaspar - ontmoeten elkaar voor een weekend in een klein, niet bijzonder chique appartement in de binnenstad om samen te roddelen, te drinken en even helemaal uit hun gewoonlijk zo saaie dagelijkse bestaan te breken. Alle drie zitten ze krap bij kas. Ze laten hun fantasie de vrije loop. Zonder na te denken over de consequenties besluiten ze een ander leven te gaan leiden, een vrijer leven, van persoon te wisselen en buiten zichzelf te gaan leven.