Billie Turf contra Kwel (1982)

3,11

Nederland
Familie

geregisseerd door Henk van der Linden
met Raymond van Haaf, Jan Kruyk en Frans Keulen

Internaat Denheuvel. Billie Turf, het dikste studentje ter wereld, ligt altijd in de clinch met meester Kwel. Deze keer studeert Turf hypnose, geeft hij zich uit voor barones en komen er dieven die het op het schoolgeld voorzien hebben.

47 BERICHTEN 1 MENING

robertus65
Leuke onderhoudende film met Billie Turf met vele grappen en grollen en als afsluiting een achtervolging.

Chantalle schreef:
Ik Heb Alledrie De DVD's
Als Er Iemand Is Die Ze Ook Wil Hoor Ik Het Wel..

hee! ik zou graag de film billie turf contra kwel hebben..weet je toevallig waar of hoe ik eraan kan komen laat het dan hier even weten...

ik zoek de film billie turf contra kwel...weet iemand hoe ik hieraan kan komen of waar ik deze kan kopen..laat het hier eve weten! groetjes

avatar van Kiros
Misschien moet je `t over een minuut weer vragen.

heb alle 3 op dvd

avatar van Zinema
Gemiddelde en bij vlagen amateuristische kinderfilm die inmiddels verschrikkelijk gedateerd aandoet. Was toen ook geen goede film, slechts geslaagd om de bioscoop te vullen omtrent het succes van de, veel leukere, stripboeken.

Ik bied de 3 films op VHS aan op Ebay voor 2EUR.

Ik ben hard op zoek naar een dvd/video/download van deze film. Als iemand me hierbij kan helpen dan hoor ik het graag!!

kappeuter (moderator)
Downloadlink verwijderd.

avatar van Lefgozer
Blijft één grote lachsalvo deze film. Goed acteerwerk van Raymond van Haaf en uiteraard Jan Kruyk.

avatar van Bardt1980
Haha omdat mijn achterneef de rol van Billy Turf speelt kan ik hier natuurlijk niet objectief op stemmen...Dus dat doe ik ook niet

avatar van hero88
gouwe ouwe tog heel vaak gezien met de fam echt heel vaak ben benieuwd als ik hem nou zou kijke wat ik er van zou vinden topper!

avatar van hero88
neelke3 schreef:

ik heb hem op video?

avatar van knusse stoel
Had nooit verwacht dat ik de strip vertolkt naar de film zo zou waarderen.
Vind het ook vreemd dat dit niet bekender is, want ik heb met deze Turf pas 3 weken geleden kennis gemaakt en zoals ik al zei; het valt mij niet tegen.

Wel even wennen, de humor is droog en flauw maar toch aanstekelijk!

Las dat er personen zijn die op zoek zijn naar deze 3 films van billy turf ik heb ze - en je mag ze gratis hebben hoe en wat bel me even 0708880974 - 24 uur per dag bereikbaar - groeten van Tom Janssen

neelke3 schreef:

Ik heb ze alle 3 (gratis natuurlijk) voor info bel ff naar 070 8880974 20:00 uur 99 % kans op kontact ervoor 80 % kans

avatar van ForgottenSon
Toch niet DE Tom Janssen?