Billie Turf contra Kwel (1982)

3,11

Nederland
Familie

geregisseerd door Henk van der Linden
met Raymond van Haaf, Jan Kruyk en Frans Keulen

Internaat Denheuvel. Billie Turf, het dikste studentje ter wereld, ligt altijd in de clinch met meester Kwel. Deze keer studeert Turf hypnose, geeft hij zich uit voor barones en komen er dieven die het op het schoolgeld voorzien hebben.

47 BERICHTEN1 MENING

robertus65
geplaatst: 4 augustus 2007, 11:53 uur [permalink]
Leuke onderhoudende film met Billie Turf met vele grappen en grollen en als afsluiting een achtervolging. 😄

geplaatst: 22 juli 2008, 14:27 uur [permalink]
Chantalle schreef:
Ik Heb Alledrie De DVD's
Als Er Iemand Is Die Ze Ook Wil Hoor Ik Het Wel..

hee! ik zou graag de film billie turf contra kwel hebben..weet je toevallig waar of hoe ik eraan kan komen laat het dan hier even weten...

geplaatst: 22 juli 2008, 14:28 uur [permalink]
ik zoek de film billie turf contra kwel...weet iemand hoe ik hieraan kan komen of waar ik deze kan kopen..laat het hier eve weten! groetjes

avatar van Kiros
geplaatst: 22 juli 2008, 14:46 uur [permalink]
Misschien moet je `t over een minuut weer vragen. 😉

geplaatst: 1 augustus 2008, 09:26 uur [permalink]
heb alle 3 op dvd

avatar van Zinema
Zinema (crew)
geplaatst: 11 augustus 2008, 13:32 uur [permalink]
Gemiddelde en bij vlagen amateuristische kinderfilm die inmiddels verschrikkelijk gedateerd aandoet. Was toen ook geen goede film, slechts geslaagd om de bioscoop te vullen omtrent het succes van de, veel leukere, stripboeken.

geplaatst: 8 september 2008, 13:43 uur [permalink]
Ik bied de 3 films op VHS aan op Ebay voor 2EUR.

geplaatst: 29 november 2008, 02:58 uur [permalink]
Ik ben hard op zoek naar een dvd/video/download van deze film. Als iemand me hierbij kan helpen dan hoor ik het graag!!

kappeuter (moderator)
geplaatst: 3 april 2010, 14:29 uur [permalink]
Downloadlink verwijderd.

avatar van Lefgozer
geplaatst: 9 juni 2010, 23:19 uur [permalink]
Blijft één grote lachsalvo deze film. Goed acteerwerk van Raymond van Haaf en uiteraard Jan Kruyk.

avatar van Bardt1980
geplaatst: 28 juni 2010, 21:56 uur [permalink]
Haha omdat mijn achterneef de rol van Billy Turf speelt kan ik hier natuurlijk niet objectief op stemmen...Dus dat doe ik ook niet 😉

avatar van hero88
geplaatst: 23 september 2010, 01:49 uur [permalink]
gouwe ouwe tog heel vaak gezien met de fam echt heel vaak ben benieuwd als ik hem nou zou kijke wat ik er van zou vinden topper!

avatar van hero88
geplaatst: 23 september 2010, 01:49 uur [permalink]
neelke3 schreef:

ik heb hem op video?

avatar van knusse stoel
geplaatst: 6 maart 2013, 12:48 uur [permalink]
Had nooit verwacht dat ik de strip vertolkt naar de film zo zou waarderen. 👍
Vind het ook vreemd dat dit niet bekender is, want ik heb met deze Turf pas 3 weken geleden kennis gemaakt en zoals ik al zei; het valt mij niet tegen.

Wel even wennen, de humor is droog en flauw maar toch aanstekelijk! 😂

geplaatst: 25 september 2014, 08:04 uur [permalink]
Las dat er personen zijn die op zoek zijn naar deze 3 films van billy turf ik heb ze - en je mag ze gratis hebben hoe en wat bel me even 0708880974 - 24 uur per dag bereikbaar - groeten van Tom Janssen

geplaatst: 25 september 2014, 08:09 uur [permalink]
neelke3 schreef:

Ik heb ze alle 3 (gratis natuurlijk) voor info bel ff naar 070 8880974 20:00 uur 99 % kans op kontact ervoor 80 % kans

avatar van ForgottenSon
geplaatst: 22 oktober 2014, 15:07 uur [permalink]