No Looking Back (1998)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Edward Burns
met Lauren Holly, Edward Burns en Jon Bon Jovi

Charlie keert na een paar jaar terug naar het dorp waar hij vandaan komt. Zijn voormalige vriendin Claudia heeft ondertussen een vriend, Michael, en zij zijn zo goed als verloofd. Maar Charlie legt zich daar niet bij neer want hij wil Claudia terug.

avatar van jordybeukeboom
Grappig om Jon Bon Jovi in een film te zien.

Hij doet het wel aardig, maar verder is het wel een vrij amateuristische, saaie, slome en trieste film

2 sterren

Beter dan She's the One. Benieuwd naar meer werk van Burns.

avatar van Decec
Een redelijk romantiekfilm...
Niet echt mooi verhaal...
Prima acteerwerk...
Acteur/regie Edward Burns speelt redelijk goed...
Redelijk muziek (Dolby Digital)...
Mooi HD kwaliteit...
Geen aanrader...

avatar van Fran
Ik vond hem een beetje tegenvallen. De personage's wekten bij mij geen interesse op. Alleen Jon Bon Jovi wist nog wat emotie over te brengen maar Lauren Holly vond ik maar een emotieloos wezen.

Op zich was het verhaal wel interessant. Het feit dat ze een goede man toch laat lopen omdat ze een compleet foute man uit haar verleden maar niet kan loslaten en dan uiteindelijk toch voor haarzelf kiest. Maar door het magere acteerwerk vond ik het allemaal toch niet zo boeiend.

En saai, dat ook nog eens. Het liep allemaal zo sloom waardoor het een behoorlijk slaapverwekkend geheel werd.