ad

Genre: Komedie

Alternatieve titel: Scouting Academy

Geregisseerd door: Danny Bilson

Met onder meer: Louie Anderson, Richard Lewis en Richard Belzer

IMDb beoordeling: 5,2 (737)

Releasedatum: 13 mei 1988

Over The Wrong Guys

Vijf voormalige, niet al te slimme scouts houden een reünie. Ze gaan kamperen in de bergen. Ze hebben een vrolijke tijd als ze hun jeugdherinneringen ophalen. Totdat ze door ontsnapte criminelen worden aangzien voor FBI-agenten.

image

avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

• 19398 berichten

Ik heb niet zo'n "fout" filmkijkverleden als sommige MMers, maar ook ik heb vroeger wel wat troep gezien. Dit zag ik ooit op een feestje waar meer kennissen dan vrienden zaten. Deze film was ter verhoging van de feestvreugde gehuurd. Ik vond er geen bal aan. En ik heb heel lang geroepen dat dit de slechtste film was die ik ooit heb gezien. En misschien vind ik dat nog steeds wel.