Pirates of the Plain (1999)

Fantasy / Avontuur

geregisseerd door John R. Cherry III
met Dee Wallace-Stone, Tim Curry en Seth Adkins

Glenna (Dee Wallace-Stone) heeft moeite om de boerderij draaiende te houden, en het verontrust haar dat haar zoon bijna volledig in zijn fantasie leeft. Zijn opa helpt ook niet, door hem sterke verhalen te vertellen uit de tijd dat Jesse James een zilverschat begroef in hun staat. Tijdens een zware storm arriveert echter een piratenkapitein uit 1732 op hun boerderij, die tijdens een muiterij verstoten werd door zijn bemanning. Anders dan andere volwassenen, wil deze piraat wel met de jongen op schattenjacht, zodat ze samen op avontuur gaan.

film_kaza
ik hou wel van fantasie en avontuur, en tim curry vind ik ook wel leuk.

deze film ziet er wel leuk uit. ik zou hem best willen zien