Jack Reed: One of Our Own (1995)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Brian Dennehy
met Brian Dennehy, Charles S. Dutton en Susan Ruttan

Wanneer Jack Reed's partner vermoord wordt teruggevonden is Jack de hoofdverdachte. Om de corruptie in het stadhuis toe te dekken worden er nog verschillende moorden gepleegd en telkens wordt Jack als verdachte aangewezen. Om zijn partner's dood te wreken en om zijn onschuld te bewijzen moet Jack op zoek gaan naar de dader en de corruptie binnen de politiek blootleggen.

avatar van 606
Prima detective film met een leuk verhaal en goed acteerwerk.
Prima sfeer in de film.

3,5 ster