Sonic Impact (1999)

Actie

geregisseerd door Rodney McDonald
met James Russo, Ice-T en Michael Harris

De misdaadbaas Jeremy Barrett wordt met een lijnvlucht naar New York vervoerd. Tijdens die vlucht slaagt hij erin om de macht over het vliegtuig te nemen.

AHWA
Deze mag ik voor mijn werk gaan ondertitelen. Ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van.

Beetje Con Air en Passenger 57 ripoff, en die waren al niet zo goed om mee te beginnen.

doet me eerder denken aan turbulence

avatar van Rujar
Film en muziek doet mij een beetje denken aan 80's-achtige filmpje.

avatar van fritsy
Zal wel z'n B film zijn dat direkt in de videotheek terecht is gekomen. zulke films zijn ook snel op tv dus ik wacht wel ff...

avatar van TheKey
Ik houd wel van dit soort films. Ben benieuwd? Komt vanavond op TV

Weirdo Wizzy
Wel erg standaardfilm dit. Er zit amper verassing in en zeer voorspelbaar dus. 2 ster.

avatar van Travolta_Jackson
Vreselijke film echt eens standaard film allemaal onwaarschijnlijke dingen.

1.0 voor de moeite

avatar van 606
heel erg standaard en onwaarschijnlijk
alleen de schurk was goed
vooral dat zinnetje over roken...
"ik heb toch al alle regels verbroken dus deze kan er ook wel bij"

1,5 ster