ad
  • 8.185.152 stemmen

Prince Caspian and the Voyage of the Dawn Treader (1989)

Familie / Fantasy | 168 minuten (miniserie, 6 delen)

Genre: Familie / Fantasy

Speelduur: 168 minuten (miniserie, 6 delen)

Alternatieve titels: Chronicles of Narnia: Prince Caspian and the Voyage of the Dawn Treader / Chronicles of Narnia: Prince Caspian

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Alex Kirby

Met onder meer: Richard Dempsey, Jonathan R. Scott, Sophie Cook

Over Prince Caspian and the Voyage of the Dawn Treader

Caspian, de jonge prins van Narnia, droomt van het oude rijk toen de dieren nog spraken en het land vol was met magie. Helaas wil zijn oom niks van zijn fantasieën weten; hij wil Caspian zelfs vermoorden om zelf de enige heerser over Narnia te worden.

avatar van MetdubbelT

MetdubbelT

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verfilmingen van de eerste Narnia films, weet iemand of deze te huur zijn ofzo. Beetje vergelijken met de huidige film en de boeken.

avatar van as

as

nu deze ''klassieker'' nog eens zien.

Dat is dus nog maar afwachten...

Jessu123

dat is raar eerst is het nog Marilyn Fox

en nu Alex Kirby. maar het verhaal klopt niet de kinderen uit het vorige deel zouden toch terug komen?

avatar van film_kaza

film_kaza

nu deze ''klassieker'' nog eens zien.

De trilogiebox zag ik te koop bij de bart smit. 20 euro volgens mij.

avatar van GmGames.eu!

GmGames.eu!

Een hele leuke tv serie! Ik heb em op DVD! Ook een goede film voor de mensen die meer van de bijbel willen weten. Heel goed verhaal van C.S. Lewis! Mijn oordeel: 3,5 sterren! Een aanrader dus!

avatar van frits v t

frits v t

nu deze ''klassieker'' nog eens zien.

ze te huur maar ik weet niet of ze nog in de video theek is of te verkijgen anders bij bol .com kijken om hem te kopen

het al een vrij ondere film .

avatar van Mescalino

Mescalino

Ik vond het geheel erg goedkoop uitzien. Het acteer werk was ook met tijden bedroevend.

2 sterren

Tarkus

Net als op de eerste DVD zijn ook hier de special effects erbarmelijk.

En tweede nadeel van deze uitgave is dat het verhaal ook nog eens minder boeiend is dan in deel 1.

Hoop dat het derde deel niet de neerwaartse spiraal volgt.

avatar van Phantasm

Phantasm

Over het geheel is dit veel te saai en te langdraderig, ik hoop dat Disney het beter heeft verfilmd met de speelfilms, dit was soms niet om aan te zien, gauw vergeten.