• 8.352.368 stemmen

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Alex Kirby

Met onder meer: Camilla Power, David Thwaites en Richard Henders

Plot The Silver Chair

Eustace wordt naar een afsgrijselijke school gestuurd. hij krijgt daar een vriendin genaamd Jill Pole, ook zij zoekt een schuilplaats tegen de kwelgeesten. Samen worden zij op magische wijze getransporteerd vanuit een schuurtje naar de magische wereld Narnia. Daar krijgen zij een opdracht van Aslan. Ze moeten de gestolen zoon van de koning terughalen (prins Rillian). Samen met "Puddlegum the Marshwiggle" reizen zij naar het diepste van de aarde, langs draken en giganten, dit alles om naar het diepste deel van de aarde te gaan om daar Rillian te redden van "the Green Lady".

avatar van film_kaza

film_kaza

is dit getekend?

Jessu123

nee het is gewoon met echte mensen maar ik moet wel klagen dat sommige narnia tv series allemaal fout gaan (behalve de eerste dan)

Tarkus

Mijn vrees, dat deze serie in een neerwaartse spiraal duikt wat betreft kwaliteit is dus waarheid geworden.

Van de drie filmen is deze de slechtste, miserabel van kwaliteit en saai verhaal.

Ik heb één geluk bij de aankoop van de DVD's, ze hebben me amper 0,5 € gekost, dus veel geld heb ik er niet aan verspild.

Ik hoop dat de remake van deze aflevering beter is dan deze eerste BBC productie.

avatar van Phantasm

Phantasm

Deze vond ik net ietsje beter dan zijn voorganger.