Supreme Sanction (1999)

Actie / Avontuur

geregisseerd door John Terlesky
met Michael Madsen, Kristy Swanson en Ron Perlman

Jenna is als moordenaar in dienst van een clandestiene organisatie binnen de Amerikaanse regering, bekend als Alpha Section. Haar laatste opdracht luidt: Jordan McNamara, een bekende nationale tv-verslaggever, vermoorden. Maar ze voelt dat er iets niet in orde is en voert haar opdracht niet uit. Daarmee tekent ze haar eigen doodvonnis, dat uitgevoerd zal moeten worden door haar collega Dalton. Jenna voelt zich verantwoordelijk voor de veiligheid van Jordan. Ze vertelt hem over haar opdracht en hij vertelt haar wat hij weet van geheime militaire operaties. Jenna begrijpt nu waarom zij hem moest doden...

avatar van Roodkapje
Goh, wat een slechte film was dit. Zeer slecht geacteerd en de muziek deed me denken aan een budget zaterdagavond pornofilm. Het verhaal was ook alles behalve realistisch.