ad

Geregisseerd door: Douglas Day Stewart

Met onder meer: Steven Bauer, David Caruso en Barbara Williams

Releasedatum: 19 oktober 1984

Over Thief of Hearts

"In the night, secrets are stolen."

De professionele dief Scott Muller rooft het huis van Mickey en Ray Davis leeg terwijl het stel elders een feestje aan het vieren is. Tijdens zijn strooptocht komt Scott Mickey's dagboeken tegen en neemt deze mee naar zijn huis. Wanneer Mickey dit ontdekt is zij in alle staten, want zij heeft haar meest intieme seksuele fantasiën toevertrouwd op papier. Scott raakt geïntrigeerd door haar verhalen en spoort haar op om steeds meer betrokken te raken bij haar leven.

image

El*Mariachi

Best wel goede film met Steven Bauer. Alleen misschien meer iets voor vrouwen

avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

Flauwe film. Is net de verfilming van een stationromannetje waarbij een dief verliefd wordt op een vrouw nadat hij haar dagboek gestolen heeft en doorbladerd. Ik denk ook dat het een vrouwenfilm is, waarin een echte geföhnde toyboy als Steve Bauer de vleesgeworden man is waarop elke verveelde huisvrouw op zit te wachten. Enige positief punt is de overaanwezige soundtrack met onbekende jaren '80 nummers. In de eerste helft vond ik dit prachtig, maar wanneer dezelfde deuntjes steeds maar terugkomen begint het te storen. 2