Trapped: Buried Alive (2002)

geregisseerd door Doug Campbell
met Jack Wagner, Gabrielle Carteris en Aubrey Dollar

Michael Cooper (Jack Wagner), een jonge ontwerper, heeft in de mooie besneeuwde bergen een hypermodern skihotel neergezet. Het enige probleem is dat dit skiparadijs precies op de route ligt van 's-lands grootste lawine. Tijdens de opening hoort Michaels vrouw Emily Cooper( Gabrielle Carteris) een luid gebulder. Als ze uit het raam kijkt, ziet ze een muur van sneeuw op haar en haar stiefdochter Paige (Aubrey Dollar) afkomen. De lawine verwoest de skilift en al gauw is het hele skihotel bedolven onder de sneeuw. Emily, Paige en andere hotelgasten banen zich een weg door de jungle van verwoesting.Terwijl Emily voor haar leven vecht, weet Michael niet of zijn familie nog leeft. Samen met de plaatselijke sheriff baant ook hij zich een weg door de dikke laag ijs die over zijn hotel ligt en probeert hij de lokale bevolking ervan te overtuigen van het gevaar van een volgende lawine.

Zeer voorspelbare rampenfilm, maar dat is altijd wel met dit soort films. Maar best wel aardig om naar te kijken.

TVGids
Wat een slechte voorspelbare film zeg. Je kan van te voren uitstippelen wat er gaat gebeuren. Maar dat is niet het ergste.
Het ergste is dat er totaal geen spanning in de film zat.
* ster

avatar van Edie
Net als 'THE TOMORROW MAN' is dit Doug's tweede pisbak film. Nou, iets beter vond ik hem, 1 ster.. Meer verdient hij ook zeker niet.

avatar van Dragon
Niet slecht voor een TV-rampenfilm. De effecten zijn redelijk te noemen en het geheel blijft vrij goed bekijkbaar ondanks de voorspelbare verhaallijn en het typische happy-end. **1/2

avatar van moviemike
Een onzinnige film.
Dit gaat er bij mij altijd wel in.

verhaal is realistisch, vond de film goed, voorspelbaar maar toch...

Goede rampenfilm.
Alleen wel voorspelbaar maar toch leuk om naar te kijken!

*3,5*

avatar van thugster
voor eeen amerikaanse rampenfilm wel aardig

avatar van P8rb
matig filmpje.

echte stomme film geen spaning enz.
erg kort trouwens volgens mij een c film

wentelteefjes zijn erg lekker

avatar van mikeh
matige film.
net goed genoeg voor 1 keer kijken
2,5 ster

avatar van sinterklaas
Gewoon een shitfilm. Die ijsblokken zijn gewoon van piepschuim, net als de muren en deuren van het hotel waar ze doorheen hakken. De acteurs zijn slecht en voor de rest gewoon ongelofelijk saai en voorspelbaar. Alle mensen overleven trouwens ook onder die 14 meter pak sneeuw. En die irritante dochter ook....

avatar van joojoo7
Ik vond het wel een leuke spannende film. Af en toe een beetje voorspelbaar (het was te verwachten dat iedereen het zou overleven), maar je moet er gewoon niet te veel verwachten. Goed acteerwerk en daarom de moeite waard, 3 sterren!

avatar van KdB
KdB
maaaannn!!!

wat een slechte film!
slecht geacteerd
slechte effects
verhalen tussen gooien die geen zak uitmaken...

avatar van tbouwh
Kwalitatief stelt dit weinig voor, maar ik heb me vermaakt en vandaar een voldoende. Prima rampenfilmje, duurt niet te lang. Cinematografisch matig, cast is redelijk. 3*

De uiteindelijk lawine was niet eens onaardig in beeld gebracht en ook gelijk het hoogtepunt
van de film.